zaterdag 5 januari 2013

Sale Sale Sale

Dit zijn een paar van mijn sale aankopen. Ik kwam erachter dat de 'La Parisienne' broeken van Maison Scotch me heel goed passen, dus ik heb die maar gelijk in het rood en in het groen aangeschaft. Voor mij hebben ze echt de perfecte pasvorm, goed om de billen, niet te strak, niet te wijd en goed voor een paar 'Hollandse' bovenbenen (lucky me...). Verder heb ik nog een super cute riempje met sterrenstuds van de Anna van Toor, een zwart basic truitje van de Mango, een lekkere sweater van de H&M en een opvallende ketting van de H&M. Ik vind van die kettingen bij iemand anders altijd heel gaaf staan over een tot bovenin geknoopte blouse, maar A) ik draag bijna nooit bloesjes en B) dat is in mijn geval echt niet handig, veel te veel geknoop de hele dag. Gelukkig staan deze kettingen over een basic shirtje ook heel mooi.
Natuurlijk heb ik ook voor Liva het een en ander gekocht, er is zoveel schattigs voor haar te vinden!
Wat zijn jullie uitverkoop-koopjes?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...