woensdag 26 december 2012

Zara Wishlist


Vandaag begint de sale bij de Zara! Sinds zij het grootste deel van mijn kledingkast hebben gefabriceerd, kijk ik hier altijd erg naar uit! Dit is mijn lijstje met hebbedingetjes.
Boucle bikerjasje, was 119 euro

Gebreide jurk in twee kleuren, was 49,95

Jurk met bandjes, was 29,95, leuk voor oud en nieuw!
Grijze broek met zwarte polkadots, superschattig, was 39,95

Dit vest wil ik echt heel graag! was 59,95

Ik heb al een paar zwarte, lage laarzen, maar ik vind deze echt heel erg mooi, precies mijn smaak! waren 99,95

The Husband heeft ooit een keer gezegd dat hij niet zo van enkellaarsjes houdt, dus heb ik meteen elk paar dat ik bezat de deur uit gedaan (elk is in dit geval één paar afgetrapte, dus het was niet zo'n ramp). Sindsdien heb ik er nooit meer naar gekeken, maar deze vind ik wel erg mooi... waren 79,95

Iedereen kan wel een beetje panterprint gebruiken... was 49,95

 Willik! was 22,95

1 opmerking:

  1. I think I'll fly over for the sale. Shall we do a coffee and shopping day? ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...