maandag 3 december 2012

Blogs I Follow: DIY

Ik houd van DIY'en (DIY betekent do it yourself). Lekker knutselen en fröbelen, ik houd ervan.
Voor de beste inspiratie volg ik verschillende blogs van ontzettend creatieve mensen:

Honestly, wtf
Alleen de naam is al leuk, het blog zelf is nog veel leuker. Een ontzettend veelzijdige website, ook met bijvoorbeeld prachtige fotoseries en editorials.

PS. I made this

Mooie website met hele goede uitleg van DIY-projectjes waar je zelf (of, ik zelf) nooit op zou komen. Ook met veel gemakkelijke dingetjes, waarvan je de meeste benodigdheden al thuis hebt liggen.

A Pair and a Spair
Blog van een mooi meisje met een hele leuke stijl, waarvan veel DIY's zijn geïnspireerd op de catwalk. Ook voor hele leuke inrichting-kunstwerkjes.

Ik hoop dat ik je heb geïnspireerd om lekker aan de slag te gaan, het weer is er in elk geval geschikt voor! Ik volg trouwens al deze blogs via bloglovin', waar je ook mijn blog kunt volgen. Hier krijg je, als je een profiel maakt, elke update te zien van de blogs die je volgt en je kunt bijvoorbeeld ook kijken welke blogpost het meest 'geliked' worden. Zeker een aanrader om even zoet te zijn op een druilerige dag als deze. Fijne maandag!

1 opmerking:

  1. I love DIY things! These are such cute ideas and I'm sure that it'll be super fun to make. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...